Saturday 15 June 2013

Dean's List Award


 Bagi aku, event ni seperti warm up untuk konvo bulan 10 nanti dan juga sebagai bahan bakar semangat untuk siapkan thesis yang tak sudah-sudah hehe. Aku dari office dengan muka minyak berlemuih bergegas datang majlis ni maka dapat la jumpa kembali 4 orang classmates aku. Lama tak bertemu mereka. Semua sibuk praktikal kan. 

Program: Majlis Anugerah Dekan
Tema: Black and Gold
Tarikh: 11 Jun 2013 (Selasa)
Tempat: DATC, UiTM Shah Alam
Masa: 2 p.m- 5p.m

Pelajar Fakulti Pengurusan Perniagaan dari UiTM Puncak Alam pun turut sama hadir. Aku tak ikut tema pun. Pakai apa yang adalah. Lepastu nak make up pun tak reti. Aku bukan blogger fashionista pun Hahahar.  Ala cuma rilek rilek je datang nak kenyangkan perut dapat makan nasi hujan panas yang dap dap sangat! sempoi :)








Khusyuk!

Sebelum naik pentas, nervous je muka.


ok, dah lega.

BM229 6N girls
5 of us (Zaheera, Shasha, Safwan, Hidayah, and me)



Congrats guys.

Alhamdulillah. Terima kasih kepada para pensyarah dan kawan-kawan sekelas terutama group assignments dan juga sokongan moral dan material dari mak dan ayah. In syaa Allah, ilmu yang ditimba ini akan disumbangkan untuk manfaat ummah :)