Tuesday 4 September 2012

Serasi Bersama : Ulangtahun Pertama

Malaya Network



Memang mula-mula beli handphone aku buat yang no 1 and no 2 tu. Letak elok-elok. Pegang lembut-lembut. Sebulan kemudian baru main lempar atas katil sebab rasa keempukkan tilam boleh secure.

Tapi yang melemparkan kemana-mana sahaja tu tak lah berani pulak. Beli guna duit tau bukan guna bulu ayam. Lagi-lagi bila beli guna duit sendiri dengan bekerja siang malam.



Diberi nama 'sayur peria' kerana sepahit mana dia tetap bersamaku cewahhh




Walaupun Samsung SIII datang menggoda. tetap ku setia dengan handphone sayur peria ku biarlah sepahit peria marilah kita bersama mengharunginya.

Sayur peria ku.. kau sahajalah yang sudi teman aku kemana-mana. Kejutkan aku bangun. Ingatkan aku kalau aku lupa.

Andai kata kau pergi dahulu, terpaksalah aku mencari pengganti mu, adatlah patah tumbuh hilang berganti.

Selamat Ulangtahun pertama kita sayur peria.

Here my words to you.. I LOVE YOU MY XPERIA WALAUPUN CAMERA KAU TAK POWER TAPI KALAU DAH CINTA KEKURANGAN ITU DITERIMA DEK KERANA KITA SERASI BERSAMA :'D
.